Logo nedir? Kelime medlulı olarak cins muhaliflığı dilimizde amblem olan, bir davranışin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, medlulını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasavvurı anlamsal olarak davranışletmenin yahut organizasyonun düver olarak yaptığı davranışi sembolize edebileceği üzere, markanın kendi medlulı ile bile sembolleştirilebilir, hatta temelı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı mideerik ve anlamlara malik mümkün.
Sorusu sorulduğunda lügat medlulının haricinde, biriyi logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasavvur esnasında tasavvurı yapacak olan erkek yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı oldukça önemlidir. Başka taraftan logo tasavvur çtuzakışmasını yapacak erkek yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çtuzakışmanızı kesinlikle bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, davranışletmenizin ve bundan ahir çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasavvur çtuzakışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğdavranıştirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut bellik midein yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype birden çok iş düzı ile faaliyette mevcut şirketler midein daha çok yeğleme edilebilir. Yegâne bir sektörde çalışkanlık gösteren davranışletmelerin umumiyetle logoları kolü özümleme fiyat. Lakin birden ziyade kol ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda tayin etmek imkansızdır.
Logo ne davranışe yarar?
İşletmeler midein logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası sıfır bir pres olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz devran aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile alay malay gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, peki aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan filvaki bellik olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple davranışletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza stabil adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasavvur” çtuzakışması ile temellayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) söyleyiş fiyat. Ticari markaların, kurumların ve hatta bazı kişilerin bir görünümte teşhisnmasını sağlayan davranışaretlerdir. Tipik bir logo firmaların başkalık edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Gösterişsiz, basitçe anlaşılır, biçimırlanması basitçe, olabilir başüstüneğunca az skorda renkten oluşdünyalıkıdır. Her çmüsavi baskı ve pazarlık tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok bayağı ölçülerde ayrıntılar kaybolmamalı, çok mehabetli ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Gayrı şirket evet da ürünlere ait logolar ile karışıklığa saika vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya mehabetli muhatara verir.
Logo tasarımcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine yakışır olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini kesinlikle teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasavvur aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin cenahıgün lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü devran üstelik dürüstılda lakırtııcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ait ürün evet da şirket midein logo tasarlanacağı devran o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri için bilim sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı devran simgenin taşıyacağı medlul hizmetında bu bilim çok önemlidir.