Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak bundan sonra internet üzerinde var olmayan firmaların ticaret potansiyelleri ancak birkaç müşterisi ve benzeyen çevresi ile sınırlı. Bu kanaat bile, firma rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En ufak kaza, kasaba hatta inanması yaş yalnız köylerin dahi esnafını teşhisttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan kontrol motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birfena firmanın web sitesi ile mukabillaşacağınızdan emniyetli olabilirsiniz.
Bu derece bildirme ve talebin dolu olduğu ortamlarda, satıcı yani firma – aldatmaıcı yani müşteri kesinlikle hissedar bir noktada karşılaşmak isteyeceklerdir. Bu hissedar noktalar ortamında, en âlâ alternatif firma rehberleridir.
Günümüzde birfena firma rehberi, öncelikle yerel yani daha dar alanlarda özen vermekte. Sebebi ise, rehberin nişangâh kitlesine çok daha kolayca biçimde ulaşabilir olması. şu demek oluyor ki, bugün yerel bir firma rehberi harismış olsanız, şuan ilçenizin var ise organize uran ya da ticaret merkezlerine bizzat münasip ziyaretler ile birfena şart alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kulaklıç elde etmeyi düşünen girişimciler bâtınin bile, oldukça yeğleme edilen bir kılavuz türü olmasının sebebi bile şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi