Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi derunin, dayanıklı çok değçalışmakeni kullanmaktadır. Değişici derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, zevküsefa, faziletli ömür standartları, rahatlık, keyif, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Kül bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın alma davranışını göstermelerini tedariklemek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı amaçlara yönelik ama nihai nişane, her mevsim henüz şu denli satış olmakla yan yana, çoğunlukla, reklamın amaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın öbür markalara tercih edilmesini tedariklemek olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların içtimai sorum adına veya kendileriyle müntesip çısoy rastgele bir düşünceyi müdafaa etmek veya reddetmek adına mimarilabilmektedir. Kül bu tarz şeylerin tasar çizimı mimarilırken, en şu denli önem haiz sayfa, inandırıcı bir şekilde çalışmalenmesidir. Bazısı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazısı konusundan dolayı, birtakımı çalışmalenme biçiminden dolayı, birtakımı de seçilen tasar çizim tarafından dolayı, insanoğluı kandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda problem, birtakımı mevsim kullanılan oyuncuların maşer içinde sahip başüstüneğu konumla müntesip olabilirken birtakımı mevsim karşılıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Zıtlıklı diyaloglarla örülen düşüncemların kandırma etmekten ırak olmasının bir öbür sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, öbür türlere gereğince henüz az kandırma edicidir. Tayflerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin makam aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. öbür türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan rastgele bir etki unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. öbür bir ifadeyle, henüz mecallü bir etki yaratabilmek derunin, reklamlarda kullanılan gülmece, sefalı haller, faziletli ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, etki unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, fonlerin başüstüneğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda sözcükünü ettiğimiz etki unsurları esasta haklı seçilmektedir. Ama burada problem, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Yani seçilen etki unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere sahip olması gerekmektedir. Lakin umumi olarak reklamlar inandırıcı olmak zorundadır. Bunun nezdinde sükselı bir reklam kurmanın temel kuralı nişane kitleye seslenme etmek, bu nişane kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek yüce kayar sahibidir. Böylece nişane kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).